dijous, 28 de gener del 2016

El diari de Lola: Qui sóc?

gata adoptada CAAd Maresme

Hola amics de Curecan,

Em dic Lola, sóc una gateta de 4 mesos, i en la meva curta vida he passat per moltes aventures...

Adoptada per Curecan
Quan vaig néixer, algú em va deixar, junt amb els meus germans dins d'una caixa al costat d'un contenidor... 

Vam tenir sort, perquè algú ens va veure i va trucar al Centre d’Acollida del Maresme perquè se’n fessin càrrec de nosaltres. 

Com necessitàvem biberó, un parell de mainaderes es van fer càrrec de nosaltres i ens van alletar fins que vam estar preparats per tornar al centre i sortir en adopció.

Em vam adoptar de seguida, però la primera adopció no va ser sortir bé i vaig haver de tornar al centre...

Ara, fa un mes que em vam tornar a adoptar. Em sembla que aquesta vegada he tingut molta sort

M’estic recuperant d’uns lleus problemes de salut, i pel que veig a casa, crec que m’espera una vida força interessant.... 

Ja us aniré explicant a mesura que vagi descobrint més coses!!!

 
Adopta animals


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada