dijous, 10 de març del 2016

Diari de Lola: Els meus primers quinze dies



Hola!!! 

Avui us parlaré de com van ser els primers quinze dies que vaig passar a casa...

La veritat que van ser dies molt divertits i de molts canvis...Ens estem coneixent tots... Miriam i Belén m’ensenyen coses i també aprenen coses de mi... 

S’han adonat que m’agrada molt menjar; però molt!!! I ara en comptes de posar-me tota la ració de cop me la van donant al llarg del dia... A mi no m’agrada molt això però he de reconèixer que des que ho fan em trobo una mica millor. 
 
M’han ensenyat a portar un arnès, de color lila, molt xulo!!, al principi em molestava una mica però ara cada vegada l’accepto millor. 


He sortit varies vegades de casa, al parc, al supermercat i he vist un parell de gossos, es diuen Valdés i Musa... No se qui són, però em sembla que també són de la família...

A casa m’agrada molt jugar i córrer pel passadís, tinc ratolins i pilotetes de colors i m’ho passo molt bé ficant-los per sota els mobles...

Encara em fa mal la panxa, m’estan donant xarops, suposo que deu ser perquè em trobi millor, i ja he visitat alguna vegada el veterinari... 


Espero posar-me bona aviat.
Ens veiem en uns dies...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada