dimecres, 4 de maig del 2016

Diari de Lola: I ara què?

Eeeyyy!!! Com va?

La meva estada a la casa de Míriam va ser més llarga del que es preveia, em va costar una mica recuperar-me... Així que vaig passar el Nadal a casa seva i m’ho he passat genial jugant amb les boles de l’arbre de Nadal i rebent als convidats... 

M’agrada molt que vingui gent a casa i jugar amb ells... Hem seguit sortint al parc i m’han portat amb el transportí amunt i avall....


Després han tornat a canviar les coses...i he canviat de casa... 
 
En aquesta casa hi viu molta més gent...hi han dos gats, un gos i tres persones... Amb mi, ja som 7!!!

Els meus companys felins, són la Marea i el Scuba, el gos es diu Valdés, aquest ja l’havia conegut fa uns dies...

Al principi, m’he espantat una mica, en arribar jo, els altres s’han esverat, jo m’he amagat sota el sofà i el gos em bordava... No se si li agrado o no...

Per sort, la Belén quan veu que estem tots molt nerviosos em porta a una habitació on, estic soleta i em sento segura, i quan marxa de casa també em quedo en aquesta habitació. Jo li agraeixo perquè d’aquesta manera estic tranquil·la.

Ara ens hem de conèixer tots, i adaptar-nos uns als altres... Espero que no ens costi molt...

A més, he sentit que la Belén diu, que m’està entrenant per ser una gata de Teràpia... i que quan estigui adaptada a la nova llar ens hi posarem en serio...No se ben bé que vol dir això... però ja m’assabentaré!!

Us aniré explicant!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada